مهندس گلرخی در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار کرد: تقاضای افزایش تعداد شعب پیک بادپا بسیار زیاد است اما با توجه محدوده صنفی تعیین شده و تعداد شعب موجود نمی توان به همه درخواست ها پاسخ مثبت داد به همین دلیل به دنبال ایجاد شعب مجازی هستیم.
وی افزود: از هر 3 تا 4 درخواست شهروندان مبنی بر ایجاد شعب جدید پیک بادپا در محل سکونت و یا کار آن ها تنها یک مورد محقق می شود اما در مقابل این امکان وجود دارد که شهروندان از طریق sms و اینترنت بتوانند از خدمات این شرکت در زمان کوتاهی بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: در روزهای پایانی سال تقاضای استفاده از خدمات پیک بادپا بی از 300 برابر افزایش داشت و 9 شعبه از شعب پیک بادپا به صورت شبانه روزی خدمات ارایه دادند.